www.shab.ir

www.shab.ir

www.shab.ir

www.shab.ir

هزینه اجاره ویلا اطراف تهران ؛ دماوند ، کردان ، لواسان ، طالقان و …

یک سفر کوتاه به اطراف تهران با آب و هوای لذت بخش و به دور از هرگونه آلودگی، یکی از گزینه‌های مناسب برای استراحتی کوتاه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در اطراف تهران، برخلاف داخل شهر، ییلاق‌های خوش آب و هوا با مناظر زیبایی وجود دارد که سفر به آن‌ها برای دوری از آلودگی و شلوغی پایتخت، بهترین انتخاب است؛ در سال‌های اخیر استقبال مردم از فضاهای سرسبز و مناظر چشم‌نواز اطراف تهران، موجب ایجاد امکانات رفاهی متعددی در این مناطق، از جمله ویلاهای لوکس، سوئیت، باغ ویلا و … شده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی انواع اقامتگاه‌ها در اطراف تهران و راهنمای اجاره سوئیت و ویلا می‌پردازد.

در تهران کجا اقامت کنیم؟

در مناطق اطراف تهران، مانند دماوند، فشم، کردان، لواسان و… با توجه به ییلاقی بودن این مناطق و توجه بسیاری از مسافران و گردشگران به آن، در کنار امکانات و مکان‌های تفریحی بسیاری که وجود دارد، انواع اقامتگاه، از جمله ویلاها و باغ ویلاها با امکانات متعدد و در قیمت‌های متفاوت، انواع سوئیت‌ها و حتی کلبه‌های جنگلی نیز وجود دارد.

اجاره ویلا و باغ ویلا اطراف تهران

اجاره ویلا اطراف تهران، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا است؛ به خصوص اگر قصد اجاره ویلا استخردار تهران را داشته باشید. در واقع ویلاهای امروزی در انواع گوناگونی چون باغ ویلا، ویلا استخردار و … قابل رزرو هستند و برخلاف هتل‌ها، یک فضای اختصاصی با حیاط و فضای سرسبز آن می‌دهند و مسافران می‌توانند به بهترین نحو به دور از هرگونه شلوغی و آلودگی از آب و هوای خوب این مناطق استفاده کنند؛ به ویژه این‌که ویلاها در رده قیمتی‌های متفاوت و با توجه به بودجه تمام مردم وجود دارند. ضمن این‌که وجود استخر و باغ در ویلاها، لذت سفر و استراحت چندروزه را دوچندان می‌کنند.

اجاره سوئیت اطراف تهران

گزینه دیگری که برای اقامت در اطراف تهران وجود دارد، اجاره سوئیت نزدیک تهران است، این گزینه می‌تواند برای افرادی که به دنبال هزینه کمتر برای اقامت هستند، یا برای انجام کاری به تهران سفر کرده و قصد اقامت برای مدت طولانی‌تری و به دور از آلودگی‌های پایتخت را دارند، گزینه مناسبی است؛ ضمن این‌که اجاره یک سوئیت جمع و جور در این مناطق با فضای اختصاصی‌ای  که به مسافران می‌دهد، حس خانه را برای آن‌ها القا می‌کند و سبب می‌شود تا سفر لذت بخشی را تجربه کنند.

اجاره اقامتگاه بومگردی اطراف تهران

اقامتگاه‌های بوم گردی، همواره یکی از گزینه‌های جذاب برای مسافرانی است که قصد تجربه یک اقامت متفاوت را دارند؛ اگر به دنبال تجربه حال و هوای زندگی سنتی و روستایی مردم در این مناطق و همچنین زندگی در دل فضاهای سرسبز و خوش آب و هوای روستاهای مناطق اطراف تهران را داشته باشید، رزرو اقامتگاه بومگردی، احتمالا تجربه جدید و لذت‌بخشی برای شما خواهد بود.

ویژگی‌های یک سوئیت لوکس و مناسب

سوئیت‌ها که یکی از گزینه‌های رزرو و اجاره برای اقامت در سفر هستند، معمولا تنها دارای یک هال، پذیرایی و اتاق هستند، سوئیت‌ها معمولا آشپرخانه ندارند، اما برای بعضی از آن‌ها آشپزخانه کوچکی نیز در نظر گرفته شده است.

سوئیت‌های دوبلکس

سوئیت‌ها خود دارای انواع گوناگونی هستند، برخی از سوئیت‌های لوکس، دوبلکس هستند و اتاق‌ها از بخش هال و پذیرایی در دو طبقه تفکیک شده‌اند که فضای اختصاصی‌تری را برای ساکنان فراهم می‌کنند.

سوئیت‌های دولوکس

نوع دیگری از انواع سوئیت‌های لوکس، سوئیت‌های دولوکس هستند که با توجه به متراژ بالاتر، فضای بیشتر و بزرگتری دارند و به علاوه امکانات رفاهی و کیفیت بیشتری نسبت به سایر سوئیت‌ها دارند.

مینی سوئیت‌ها

مینی سوئیت‌ها در واقع انواع معمولی سوئیت‌ها هستند که برخلاف سوئیت‌های لوکس، متراژ پایینی دارند و از امکانات رفاهی معمولی برخوردار هستند، این سوئیت‌ها گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند هزینه کمتری برای اقامت خود بپردازند.

کاماپرس در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه و اجاره ویلا اطراف تهران می‌پردازد.

اجاره آنلاین ویلا و سوئیت با سایت شب

اگر به دنبال سفری آرامش بخش به مناطق ییلاقی اطراف تهران هستید، سایت شب پیشنهادات شگفت‌انگیزی برای شما دارد. از اقامت در یک کلبه چوبی گرفته تا رزرو ویلا در مناطق کوهستانی یا اقامتگاه‌های بوم‌گردی، که با پشتیبانی شبانه‌روزی سعی در جلب رضایت مهمانان خود داشته است و در این راستا خدمات قابل توجهی از جمله بیمه رایگان سفر و تضمین امنیت و نظافت را در اختیار مسافران خود قرار داده است. اجاره سوئیت در تهران و سوئیت در فشم با یک جستجوی ساده در سایت شب، از شبی 600 هزار تومان تا 3 میلیون و 200 هزار تومان است. شما می‌توانید به راحتی و با شبی 800 هزار تومان یک سوئیت مبله کوهستانی با چشم‌اندازی زیبا رزرو کنید.

جاجیگا ؛ رزرو آنلاین اقامتگاه

اجاره ویلا ارزان در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر است، هنری که به واسطه تلاش هوشمندانه سامانه محبوب رزرو آنلاین اقامتگاه ها یعنی جاجیگا، ساده شده است. با یک جستجوی ساده در سایت جاجیگاه می‌توانید بهترین ویلاها و سوئیت‌ها در مناطق ییلاقی اطراف تهران با بهترین قیمت رزرو کنید. در سایت جاجیگا نیز می‌توانید با یک سرچ ساده، انواع ویلا با قیمت‌های مختلف را پیدا کنید؛ به طوری که در حال حاضر رزرو ویلا استخردار در کردان تهران، از حدود یک میلیون و 400 هزار تومان تا 4 میلیون تومان نیز وجود دارد.

اجاره ارزان ویلا از سپنجا

سپنجا، ارائه دهنده سرویس اجاره اقامتگاه و سوئیت است که از طریق آن می‌توانید سوئیت های اجاره ای در ییلاق‌های اطراف تهران مانند دماوند، کردان، فشم و … و را مشاهده و رزرو کنید. سپنجا تاکنون توانسته مکان‌های متفاوت بسیاری را برای اقامت به شما عزیزان معرفی کند. با انتخاب از لیست مکان‌های ارائه شده، شما می‌توانید اقامتی کم هزینه و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید. در سایت سپنجا در حال حاضر قیمت رزرو ویلا و باغ ویلاهای لوکس در لواسان تهران، از حدود شبی 2 میلیون تومان تا 9 میلیون تومان وجود دارد.

رزرو انواع اقامتگاه با اتاقک

اگر قصد سفر به مناطق اطراف تهران و اقامت در این مناطق را داشته باشید، اتاقک، به عنوان سامانه هوشمند رزرو ویلا و سوئیت، تا حد امکان دغدغه سکونت را برای شما برطرف کرده است. به طوری که شما می‌توانید به راحتی با رزرو آنلاین ویلا و سوئیت از طریق اتاقک به همراه پشتیبانی 24 ساعته، هزینه سفر و اقامت خود را تاحد خوبی کاهش دهید. در حال حاضر قیمت هر رزرو ویلا در دماوند در سایت اتاقک، برای هرشب اقامت از 600 تا یک میلیون و 200 هزار تومان است که بسته به امکانات آن متفاوت می‌شود؛ ضمن این‌که می‌توان با مبلغی حدود شبی 300 هزار تومان در اقامتگاه‌های بومگردی این منطقه اقامت کرد.

منبع: هزینه اجاره ویلا اطراف تهران ؛ دماوند ، کردان ، لواسان ، طالقان و …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد