www.shab.ir

www.shab.ir

www.shab.ir

www.shab.ir

مزایا و معایت اقامت در هتل و خانه های مبله تهران و کیش

هیچ فرقی نمی‌کند که سفر شما کاری یا تفریحی باشد یکی از مهمترین دغدغه‌ها در مسافرت اجاره یک مکان اقامتی مناسب است.

به عنوان مثال در کلان شهری مثل تهران با توجه به هزینه‌های بالای اجاره و همچنین وسعت شهر و یا به طور مثال در جزیره کیش با توجه به حجم بالای مسافران و برخورداری از بهترین امکانات در زمان پیک مسافرتی یا شرایط خاص، اجاره روزانه خانه یا در اختیار داشتن یک اقامتگاه مناسب می‌تواند خیال آسوده‌تری را در سفر رقم بزند.

اجاره خانه به جای هتل های گران قیمت در تهران

فقط کافی است که هدف خود را از مسافرت به تهران مشخص کنید، این که در کدام بخش‌های شهر بیشتر رفت‌وآمد خواهید داشت و یا قصد دارید به کدام مسیرها دسترسی داشته باشید، اجاره روزانه خانه در تهران  به مراتب بهتر از اقامت در هتل‌های این شهر است، اگرچه هتل‌ها با توجه به امکاناتی که دارند و خدماتی که ارائه می‌کنند بسیار اغوا کننده به نظر می رسند اما هزینه اجاره خانه روزانه در تهران به مراتب کمتر از اقامت در هتل در این شهر خواهد بود.

از جمله مزایای دیگر استفاده از این امکان آن است که شما حتی قبل از اقدام به سفر به تهران می توانید مکان مورد نظر خود را از نظر ویژگی‌هایی چون ویو، دسترسی به امکانات حمل‌ونقل عمومی، مراکز تفریحی، موزه‌ها و... بررسی کرده و یک سوئیت مبله را در منطقه مورد نظر خود به صورت آنلاین یا آفلاین رزرو کنید.

در واقع این شما هستید که با توجه به بودجه‌ای که برای اقامت خود در نظر دارید مکان مورد نظر اقامت خود در سفر به تهران را مشخص می‌سازید. بهره‌مندی از چنین امکانی می‌تواند مدیریت هزینه‌ها در سفر را کاهش داده و اقامت دلچسب‌تری را برای شما فراهم سازد.

مزایا و معایت اقامت در هتل و خانه های مبله تهران و کیش

هزینه اقامت در تهران را سرشکن کنید

ضمن این که می‌توانید آپارتمان مورد نظر را از نظر سطح امکانات، تعداد اتاق‌ها و... در منطقه‌ای که مد نظر شما است و به مکان‌های مورد نظر شما برای بازدید یا انجام امور شخصی و کاری نزدیکتر است  انتخاب کنید. به این ترتیب هزینه بسیار کمتری برای حمل‌ونقل در تهران خواهید پرداخت و همچنین زمان کمتری را نیز در ترافیک،  آلودگی و شلوغی تهران سپری خواهید کرد. به ویژه اگر با خودروی شخصی خود به تهران سفر کرده باشید نزدیک بودن به مراکز مورد نظرتان می تواند یک امتیاز ویژه برای شما محسوب شود. برای خواندن مطلب کامل تر به این مقاله مراجعه نمایید

بهترین رستوران های شهر تهران را بشناسیم

یکی دیگر از رستوران های معروف تهران رستوران مستوران است. این نام که به معنای سرزمین مس است شما را به یک فضایی با سبک معماری دوران صفویه خواهد بود. ورود به این رستوران شما را با سفر به گذشته همراه خواهد کرد. تمام اجزای این رستوران حکایت از اصالت و سنت دارد. در ورودی این رستوران از چوب و کف سیمانی با کاشی های اصیل ایرانی استفاده شده است. استفاده از ظروف مسی نیز بر ویژگی های منحصر به فرد این رستوران افزوده است. از نکات جالب این رستوران می توان به قرار گرفتن یک نانوایی کوچک در ورودی آن اشاره کرد. در این نانوایی به شیوه قدیمی ایرانی نان پخت می شود.
آدرس رستوران: میدان نیاوران، ضلع شمالی، خانه ویلایی مس توران

رستوران جوان

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران جوان است. استفاده از کادری مجرب و با تجربه در این رستوران موجب شده که شما یک تجربه عالی در سرو غذا با اقامت یا اجاره روزانه خانه در تهران داشته باشید. رستوران‌ جوان انواع کباب ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. حضور در این رستوران می تواند خاطرات خوشی با سرو یک غذای خوش طعم برای شما به یادگار بگذارد 
                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

mok

مهمترین موزه های ایران کجاست؟

شیراز یکی از قطب‌های گردشگری ایران به حساب می‌آید، در این موزه‌های مختلف تاریخی، هنری، مذهبی و... وجود دارد که از مهمترین آنها شامل باغ ارم، بازار و حمام وکیل، ارگ کریمخانی، مسجد نصیرالملک، موزه موسیقی، سرای مشیر، آرامگاه حافظ و سعدی، شاه چراغ و... می شود. از آنجایی که مکان‌های دیدنی در این شهر بسیار زیاد است و شیراز یک شهر کاملا گردشگری است، برای کاهش هزینه‌ها در سفر و اقامت بهتر است به فکر اجاره خانه ارزان در شیراز باشید تا بتوانید به خوبی هزینه‌ها را مدیریت کنید.

موزه آستان قدس رضوی در مشهد

مشهد یکی از شهرهای مهم گردشگری و مذهبی در ایران است. موزه‌های آستان قدس رضوی از جمله پربازدیدترین و  مهمترین موزه‌های ایران هستند که در مجموعه حرم امام رضا (ع) قرار دارند. موزه مرکزی آستان قدس با داشتن مجموعه‌هایی چون گنجینه سلاح، مدال، اسکناس یکی از این موزه‌ها است که در صحن کوثر قرار دارد.

4

این موزه مشتمل بر آثار بسیار نفیس و ارزشمند است. اگر قصد اقامت در شهر مشهد و بازدید از موزه‌ها و اماکن دیدنی مشهد را داشته باشید می‌توانید با اجاره روزانه خانه در مشهد هم در هزینه‌های اقامتی صرفه‌جویی کنید و هم با اجاره اقامتگاه در یک منطقه مناسب به همه موزه‌ها و حرم دسترسی خوبی داشته باشید.

ادامه مطلب در این مقاله 

https://www.eghtesadonline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-87/549899-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D8%A7-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF

علل جذابیت توریستی تهران و اصفهان بشناسید

اصفهان به قدری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری شهرت دارد که اگر بخواهیم تمام جاذبه‌های دیدنی‌اش را بشماریم، از سال‌های عمر گذر می‌کند و کاغذ و قلم از مهلکه جا می‌مانند! شهر مشهور به گنبدهای فیروزه‌ای و جاذبه‌های تاریخی و سنتی، که با وجود اشارات بسیاری از سفرنامه‌نویسان و گردشگران به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو با شهرت جهانی‌شان، هنوز برخی از مکانهای دیدنی اما کمتر شناخته‌شده ادرخود دارد که بهتر است باب آشنایی با آن‌هارا برای‌تان فراهم کنیم.

تالار اشرف اصفهان، یک سالن بزرگ است که از اتاق‌هایی تشکیل شده است. دلیل شهرت این بنا گچ‌کاری‌ها و معماری داخلی بی‌نظیری است که باعث می‌شود با ورود به آن، سفری خارق‌العاده به زندگی گذشتگان داشته باشید.

دومین مورد در بین مکان‌های ناشناخته اصفهان که حیف است تماشایش را از خودتان دریغ کنید، مجموعه علی‌قلی‌آقا است که با نام سازنده‌اش در میان آثار تاریخی اصفهان می‌درخشد. جالب است بدانید در این بنا چهار مجموعه مسجد، حمام، بازار و زورخانه پذیرای گردشگران هستند.

اصفهان

اگر در تهران ولی‌عصر‌گردی را تجربه کرده‌اید، باید بدانید که در اصفهان هم جلفاگردی را نمی‌شود نادیده بگیرید! محله جلفا محله‌ای است که معماری خاصش با تلفیق هنر اسلامی و هنر ارمنی بسیار چشم‌نواز دیده می‌شود. کلیسای وانک و کلیسای بیت اللحم هم بنابر موقعیت این منطقه در آن قرار دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد.

 جدای از فعالیت تمام‌قدِ اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری، صنایع‌دستی این استان همچون فیروزه‌کوبی، قلمزنی، میناکاری و خاتم‌کاری از ماندگارترین زیبایی‌های اصفهان هستند که نمی‌توانید خودتان را برای نخریدن‌شان قانع کنید!

اصفهان نیز از شهرهایی است که مجالی برای ساده‌ گذر‌کردن از کنار انبوه زیبایی‌هایش باقی نمی‌گذارد، بنابراین اگر گردشگران خارجی یا داخلی برای گذران روزهای بیشتر، اصفهان را انتخاب کنند، به اجاره ویلا یا اجاره منزل مبله در اصفهان روی می‌آورند تا در ادامه سفر احساس راحتی بیشتری را تجربه کنند. ادامه مطلب در علل جذابیت اصفهان

راهنمای سفر و مکان های دیدنی کیش

مکان‌های دیدنی جزیره کیش سال‌هاست از چشم‌نوازترین اماکن گردشگری ایران محسوب می‌شود. هرساله در تمام فصل‌های سال، استقبال گسترده مسافران به سمت جزیره باعثِ تمایزِ آن از سایر مکان‌های گردشگری شناخته‌شده در کشور شده است. البته کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری، کیش را بخاطر وسعت سواحل شن سفید و دیگر مکان‌های دیدنیِ آن، به طور قطع برازنده این میزبانیِ باشکوه می‌دانند. البته که میتوانید با سفر زمینی به کیش ، تجربه متفاوتی رقم بزنید.

جزیره توریستیِ کیش، تلفیقی از معماریِ مدرن و جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که بازدید از آن باعث خلق تجربه‌های گردشگریِ هیجان انگیز می‌شود. در عین حال که بافت جزیره شباهتی به جزایر کشورهای خارجی دارد، می‌توان با هزینه‌ای به صرفه‌تر، سفری دلپذیر به جزیره کیش داشت. همچنین مردمِ خونگرم و مهربانِ کیش که با رویی گشاده و لهجه جنوبی پذیرای مسافران جزیره هستند، لذت بازدید از مکان‌های دیدنی کیش را دوچندان می‌کنند.

آشنایی کلی با جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش، ضمن ایجاد لذت ذهنی برای خواننده‌ای که تجربه این سفر را ندارد، باعث می‌شود که سفردوستان، به کیش به عنوان یکی از زیباترین مقاصد سفر بیاندیشند.

تفریحات آبی جزیره کیش در مرکز غواصی

آدرنالین خالص را می‌توان در تفریحات آبی در کیش تجربه نمود. ورزش‌های آبی را در 12 ماه سال می‌توانید جزو برنامه‌های کیش‌گردی خود بگنجانید. آب‌وهوای کیش به گونه‌ای است که طی سال اجازه برگزاری این تفریحات را به شما خواهد داد. غواصی، جت‌اسکی، پاراسل و فلای بورد از محبوب‌ترین های ورزش آبی هستند.

برای تجربه غواصی و سایر تفریحات آبی، مرکز غواصی کیش یکی از بهترین انتخاب‌هاست که هنگام کیش گردی اوقات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. این مرکز از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را شروع کرده است و به علاوه غواصی تفریحات دیگری مانند شاتل سواری، بنانا، جت اسکی و پاراسل در آن برقرار است.

ادامه مطلب در لذت سفر به یک تکه از بهشت