www.shab.ir

www.shab.ir

www.shab.ir

www.shab.ir

سایت شب، اولین پلتفرم رزرو آنلاین ویلا در سراسر ایران

اگرچه سفر همیشه به قصد گذراندن اوقات خوش در اماکن دیدنی و تفریحی و همچنین طبیعت زیبا برنامه ریزی می‌شود، اما راحتی در طول سفر و یک اقامتگاه شیک، راحت و رویایی می‌تواند جذابیت‌های سفر را چندین برابر کند.

به طور مثال در سفر به شمال کشور اجاره ویلا بسیار راحت‌تر و البته مقرون به صرفه‌تر از اجاره هتل خواهد بود، این که یک ویلا به صورت دربست در اختیار مسافر و خانواده‌اش باشد آزادی عمل بیشتری برای اقامت در اختیار آنها قرار می‌دهد.

معرفی کامل‌ترین پلتفرم اجاره ویلاهای شخصی

در حال حاضر سایت‌های اینترنتی بسیاری به منظور خدمات رسانی بخش گردشگری از رزرو ترانسفر و هتلینگ تا تور گردشی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد، اما چه چیزی شب را از سایر رقبا متمایز می‌سازد؟

در سایت شب سعی شده است که خدمات کامل‌تر با قیمت‌های مناسب‌تر در اختیار علاقمندان به سفر قرار گیرد، یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از خدمات گردشگری در سایت شب بیمه رایگان مسافرین عزیز است، ضمن این که فیلترهای جستجوی متنوع موجود در سایت امکان انتخاب‌های بیشتری را مطابق با سلایق مختلف برای کاربر فراهم می‌کند.

امکان انتخاب مکان‌های اقامتی در قالب اقامتگاه بومگردی، ویلا، کلبه جنگلی، آپارتمان مجهز به استخر و جکوزی و... از جمله گزینه‌های انتخابی در بخش اقامتی سایت شب است که تقریبا همه سلیقه‌ها را در این زمینه به خوبی پوشش می دهد.

تنوع قیمت‌ها و امکان استفاده از خدمات بی‌نظیر  در تمامی شهرهای ایران و همچنین برخورداری از پشتیبانی دائمی توسط پشتیبانان سایت در طول سفر و اقامت، یک خاطره دل انگیز از سفر را برای کاربران فراهم می‌سازد.

برای اجاره ویلا، رزرو اقامتگاه بومگردی، آپارتمان و... فقط کافی است با مراجعه به سایت شب، مکان مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان سایت در ارتباط باشید. منبع

دیدنی‌های همیشه داغ جزایر کیش و قشم

قشم گردی و معرفی مراکز توریستی

قشم نیز از پیشینه‌ی تاریخی پرباری برخوردار است. جزیره‌ی قشم در زمان مادها، هخامنشیان و ساسانیان نقش استراتژیکی را ایفا کرده و به دلیل قرار داشتن در نزدیکی تنگه‌ی هرمز در طی سالیان توانسته این اثرگذاری استراتژیک را حفظ کند. تاریخ پر التهاب قشم به همین‌جا ختم نمی‌شود، قشم در زمان حمله‌ی مغولان تحت تصرف آن‌ها درآمده است. سپس مدت زمان زیادی را در اشغال پرتغالی‌ها بوده و بعد از مدتی نیز زیر نفوذ انگلستان قرار گرفته است. تا در نهایت به قشم امروزی تبدیل شده و یک منطقه‌ی آزاد به دور از هر گونه تهاجم است که برای مقاصد توریستی و حتی تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان با اجاره سوئیت در قشم و اقامت برای مدتی در این جزیره، از زیبایی‌ها و جاذبه‌های توریستی آن بهره‌مند شد.

درگهان، بام قشم، غار خربس و کاسه‌ی سلخ از امکان گردشگری این جزیره‌ی زیبا هستند که کم‌تر از سایر جاذبه‌های شناخته شده مورد توجه قرار می‌گیرند. مرکز خرید ستاره، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید فردوسی، مرکز خرید خلیج فارس، مرکز خرید دلفین و مرکز خرید زمرد تنها چند عدد از مراکز خرید موجود در جزیره‌ی قشم هستند. پیشنهاد ما این است که برای این که بتوانید نهایت استفاده از طول دوره‌ی اقامت خود از جزیره‌ی قشم را داشته باشید، اقدام به اجاره سوئیت در قشم در نزدیکی این اماکن نمایید. با این کار در هزینه‌های اقامتی خود تا حدود قابل قبولی صرفه‌جویی خواهید کرد. با کاهش هزینه‌های اقامت در قشم می‌توانید بودجه‌ی اقتصادی مصرفی در سایر بخش‌های سفر را افزایش دهید و از اماکن بیشتری در جزیره‌ی قشم بازدید نمایید، یا حتی می‌توانید اقدام به خرید بیشتر اجناس با کیفیت بالا و قیمت مناسب از همین مراکز خرید تجاری نمایید. منبع

راهنمای سفر برای اجاره سوئیت در اهواز

قدم زدن در کنار کارون زیبا، خاطره سازی و گشت در بازارهای قدیمی، نوش جان کردن لذیذترین فلافل عمرتان، تماشای پل‌هایی که معماری منحصری به فردی دارند و شب‌گردی و پیاده روی در جاده ساحلی کارون، تنها بخشی از لذت‌هایی است که از سفر به اهواز نصیبتان می‌شود.

کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در اهواز گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست از رزرو هتل گرفته تا اجاره ویلا و آپارتمان شخصی. در سفر به اهواز اگر تصمیم داشته باشید در هتل بمانید باید بدانید که اهواز هم هتل‌های لوکس و گران دارد مانند هتل پارس، هم هتل‌ها و مهمانسراهایی با قیمت ارزان‌تر که خدمات مناسبی هم ارائه می‌دهند. انتخاب از میان این‌ها به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.
اجاره ویلا و سوئیت در اهواز هم گزینه خوبی است اگر دلتان بخواهد در طول سفر در محل اقامت خود بیشتر احساس راحتی کنید.

در اهواز از کجا دیدن کنیم؟

اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری را در خود جای داده که قطعا در سفری کوتاه بازدید از همه آن‌ها امکان پذیر نیست. ما فرض را بر این می‌گذاریم که برای گشت در شهر دو سه روز فرصت دارید؛ بنابراین تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اهواز را معرفی می‌کنیم. اگر می‌خواهید به جاهایی بروید که سفر به اهواز تبدیل به سفری متفاوت و جذاب شود، پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.